Vertel onze websiteleden wie u bent, waar u van houdt en waarom u websitelid geworden bent van deze site.
We heten alle nieuwe leden van harte welkom en hopen u regelmatig weer te zien!"
Kennismaking
- Jacqui
- Ontvangen bedankjes 244
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Jacqui
- Annika_cross
-
Onderwerp Auteur
- Ontvangen bedankjes 13
Respect is altijd belangrijk.
- Jacqui
- Annika_cross
-
Onderwerp Auteur
- Ontvangen bedankjes 13
Ik zoek iets meer dan alleen als vrouw verkleed lopen. Een verdwaalde hand zou ik ook fijn vinden. Ik weet niet of dit bij Fantasia wle ens gebeurd?
- Annika_cross
-
Onderwerp Auteur
- Ontvangen bedankjes 13
Ik zoek iets meer dan alleen als vrouw verkleed lopen. Een verdwaalde hand zou ik ook fijn vinden. Ik weet niet of dit bij Fantasia wle ens gebeurd?
- Jacqui
- Annika_cross
-
Onderwerp Auteur
- Ontvangen bedankjes 13
Bedankt voor je reactie.
Wat een herkenbaar verhaal. Ik hoop dat ik de tijd en een manier kan vinden om af en toe eens naar Fantasia te gaan.
Dan kan ik me eens lekker optutten, me laten zien en me lekker uitleven hoop ik.
- Annika_cross
-
Onderwerp Auteur
- Ontvangen bedankjes 13
xxx
- Jacqui
Ik ben (tijdelijk dus) gestopt omdat er jarenlang geen gelegenheid meer was door huwelijk en kinderen. Op een gegeven moment ben ik thuis in de verleiding gekomen met de kleren van mijn vrouw te experimenteren. Zij heeft ongeveer mijn maat... Op een keer werd ik bijna betrapt met een chique jurk aan, toen ze onverwacht thuis kwam. Gauw de kamerdeur op slot en druk werk veinzend kreeg ik in paniek de jurk bijna niet meer over mijn hoofd en maakte ik een grote ladder in haar even chique kousen. Uiteindelijk is dat gelukt en kon ik ontsnappen. De dure kousen kon ik vervangen voor ontdekking.
Dit, en een ander feit in mijn leven was er de oorzaak van dat ik op internet begon te surfen en in een "grijze" soort dating website terecht kwam. Lottie heeft me "daaruit gehaald". Daarna ben ik eens naar Hoensbroek gegaan. Daar werd ik heel fijn ontvangen. Ik ben dan ook blij dat ik die stap heb genomen. Naar Hoensbroek komen lukt helaas niet erg, maar ik heb intussen regelmatig omstandigheden dat mijn vrouw uit de weg is, soms voor meerdere dagen. Dan koop ik wat kleding en verander mezelf weer in een vrouwelijk persoon. Daar schaam ik me niet voor, ik kom niet in het openbaar, alleen achter gesloten deuren. Ik doe ook telkens de gekochte kleren in een zak in de kledingbak, zodat er geen sporen zijn.
Ik ben steeds jaloers als ik zie hoeveel personen in de gelegenheid zijn zich even vrouwelijk te tonen onder elkaar. Fantasia is daarvoor een veilige plek.
XXX Jacqui