Vertel onze websiteleden wie u bent, waar u van houdt en waarom u websitelid geworden bent van deze site.
We heten alle nieuwe leden van harte welkom en hopen u regelmatig weer te zien!"
Charonda
- Charming
- Ontvangen bedankjes 1134
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Cleopatra
- Ontvangen bedankjes 935
- robynne
-
- Ontvangen bedankjes 383
Herkenbaar?? Ik had dit verhaal bijna letterlijk kunnen schrijven, ( maar heb dat niet gedaan). Wel ben ik nu bijna 20 jaar geleden in contact gekomen met Lottie en kan mijn fantasie daar ongestoord kwijt onder gelijkgestemden maar allen met hun eigen verhaal. Helaas niet zo vaak als ik zou willen maar dat komt denk ik door een soortgelijke thuissituatie als waar jij in verkeert. Ik hoop je spoedig eens te ontmoeten op de inloopmiddagen. Liefs robynne
- Babette
- Ontvangen bedankjes 1118
- Renate2
- Ontvangen bedankjes 343
Hoop je gauw te treffen bij Lottie
- Charming
- Ontvangen bedankjes 1134
- Lottie
- Ontvangen bedankjes 473
- Charonda
- Onderwerp Auteur
- Ontvangen bedankjes 15
Heel fijn omdat ik even iets van me af wilde schrijven.
Gevoelens:
Wat is toch dat gevoel? Vanuit lust en geilheid heb ik vaak de behoefte om dameslingerie aan te trekken. Ooit begonnen in mijn pre-puberjaren met stiekem door de ondergoedlade van mijn moeder en mijn 8 jaar oudere zus te snuffelen. Gefascineerd door het gladde stof, ruffeltjes, kant enz. ontwikkelde zich een verlangen het te voelen en het aan te hebben. Eerste keer op de badkamer die veilig op slot was, stiekem een satijnen slipje uit de wasmand gepakt en aangetrokken. Het gevoel was een mix van opwinding, angst om betrapt te worden ondanks dat de deur op slot zat, maar toch ook weer heel veel rust. Het voelde zo lekker. Het stof, de aanblik van mijzelf in de spiegel. Wat begon met een slipje, breide zich in de periode daarna langzaam uit met een bh, en op een gegeven moment zelfs kousen. In die tijd had ik lang haar want de rockmuziek was hetgeen ik naar luisterde en daar hoorde lang haar bij. Op een dag ging mijn oudere zus het huis uit en het verhuizen deed ze in fases. Ze ging bij haar toenmalige vriend wonen en af en toe nam ze spullen mee. Vaak in een plastic zak. Op een gegeven moment stonden er nog een paar zakken op haar kamer die ze van mijn ouders moest ophalen, maar die mochten ze weggooien was het antwoord. Die avond zag ik mijn kans schoon en ik ben meteen alle zakken gaan doorzoeken. Tot mijn vreugde vond ik veel lingerie, maar ook sexy rokjes en een paar topjes. Alles gedreven door mijn puberale geilheid. Ik verstopte dit en de rest van de zakken werd weggebracht. Nu had ik mijn eigen kleine collectie. In de tijd daarna was deze kleding vast onderdeel van mijn masturbatie ritueel. Hier is waarschijnlijk ook het zaadje geplant dat ik zo verlang naar het kleden in lingerie en dameskleding.
Ik voelde mij aangetrokken tot meisjes en "homo's" dat was maar iets vies, vond ik. Rond mijn 17e ben ik op een landweg van mijn fiets getrokken door en man die met zijn piemel stond te spelen en hij dreigde mij dat ik hem moest gaan pijpen en zo meer. Tot mijn geluk werd ik ontzet door een boer die er in de buurt aan het werk was en het niet vertrouwde. Die man is gevlucht en na aangifte gedaan te hebben is er verder nooit meer iets mee gebeurt. Maar in mijn gedachte bleef het wel spoken. Stel dat.... Ik hem wel had moeten pijpen. Of hij mij verkracht had. Door deze gedachtes werd ik nieuwsgierig naar mijn anus en of het pijn gedaan zou hebben. Ik begon met vingers en later objecten deze erogene zone te verkennen. Ik ervaarde het in het begin als pijnlijk en gestoord. Maar gaandeweg maakte dat gevoel plaats voor acceptatie en genot. Maar ik was geen homo!! Tot mijn 19e met verschillende meisjes verkering gehad en buiten wat streel en voelwerk bleef ik maagd. Op mijn 19e gebeurde het dan eindelijk. Ik werd ontmaagd en heterosex was het gewoon. Lekker en genieten. Echter bij het masturberen bleef ik maar verlangen naar lingerie en anale stimulatie. Een avond werd ik bijna betrapt door mijn toenmalige vriendin. Ik was vroeg naar bed gegaan en had net een feestjurkje voor de kerstdagen van haar aangetrokken en lag zo onder de dekens. Ik woonde toen nog thuis bij mijn ouders. Ik schrok me wezenloos toen ik plots haar stem hoorde. Ze was met de trein naar mij toe gekomen om mij te verrassen. Ik weet nog steeds niet hoe het mij toen lukte om het uit te krijgen en weg te moffelen. Daarna heb ik nog enkele relaties met vrouwen gehad en uiteindelijk mijn huidige vrouw tegen het lijf gelopen. Samen hebben we een inmiddels volwassen zoon en op alle vlakken zijn mijn vrouw en ik gewoonweg soulmates. Alleen dat geheim dat ik bij mij draag, de kleine leugen is groot geworden. Mijn sexuele verlangens zijn groter en groter geworden. Een jaar of vijftien geleden ben ik zelfs de grens over gegaan door sex te hebben met een man. Ik in sexy lingerie en hij liet merken dat hij mij echt heel sexy vond. Hij zag mij als vrouw en ik voelde mij zo ook. Daarna een enorm schuldgevoel en weggooien van spulletjes. Om daarna weer in fases nieuw te kopen, toe te geven en dan weer te ontkennen. Veel weggegooid en dan toch weer opnieuw beginnen. Inmiddels weet ik dat ontkennen geen zin heeft. Ergens in mijn jeugd heeft mijn brein zich zo gevormd en gelinkt aan oerdriften die ik niet kan onderdrukken. Het schuldgevoel is er wel nog regelmatig, maar weet ook dat het alternatief, alles opbiechten meer kapot maakt en niet alleen voor mijzelf, maar net voor diegene die ik liefheb en niet wil kwetsen. Waarschijnlijk vinden velen het hypocriet en egoïstisch dat ik er zo over denk, echter dit is mijn realiteit waar ik het mee moet doen helaas. Vraag ik jullie om advies of een oordeel hierover? Nee dat niet. Ik ben meer nieuwsgierig of dit herkenbaar is voor sommigen van jullie en wat jullie ervaringen zijn. Soms helpt het al om te weten dat je niet alleen bent.
- Charonda
- Onderwerp Auteur
- Ontvangen bedankjes 15
- NINA
-
- Ontvangen bedankjes 577