Vereniging voor Travestie / Transgenders / LHBTI- community

× Te koop, ik zoek

Collega

25 aug 2025 14:43 #7449 door Jacqui
Beantwoord door Jacqui in topic Collega

dank Marielle, zoals ik al aangaf moet ik zoiets goed plannen. Ik zal contact met je opnemen zodra ik een kans zie om dit te realiseren.

XXX Jacqui
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, gerard, Polleke, Cleopatra, Lottie, Marielle van Ziazan Image Professionals

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2025 09:49 #7445 door Marielle van Ziazan Image Professionals
Beantwoord door Marielle van Ziazan Image Professionals in topic Collega
Hallo Daisy,

Hoe de make-over eruit ziet, bepaal je zelf. Het meest doe ik een VIP dag, dat is een hele dag met vrouwelijk kleden bezig zijn. Je leest er meer over op mijn site: ziazan.nl/stijladvies-transgender-vrouwen/. Op mijn site ben je overigens helemaal anoniem, google en consorten weten niet dat je deze bezoekt.

De kosten? Het ligt er uiteraard aan wat je wil. Alle prijzen zijn van augustus 2025 dus het kan mogelijk veranderen in de loop van de tijd.
Een kleuranalyse en stijladvies inclusief de stijlmap kost 249
Ik kan bij je thuis een garderobecheck doen voor 425 en reiskosten. Lees meer op ziazan.nl/garderobecheck
Misschien de VIPdag. inclusief lunch, stijlmap en de rest is jouw investering 725.
Of samen winkelen in Weert. Daar reken ik 85 per uur voor en daar komen de aankoopkosten van de kleding bij. Maar als we naar een 2e handswinkel gaan, kan dat beperkt blijven.

Mocht het een te grote investering zijn, we kunnen altijd alleen het onderdeel doen waar je het meeste vragen over hebt. Dan laten we de rest voor de toekomst.

Groeten,
Marielle
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, gerard, Cleopatra, Charming, Lottie, Alisia, MrJohnny, Sara

25 aug 2025 09:34 #7444 door Marielle van Ziazan Image Professionals
Beantwoord door Marielle van Ziazan Image Professionals in topic Collega
Hallo Jacqui,
Ik kan zeker oudere crossdressers helpen. Mijn oudste klant was 89 jaar...
Zou je contact willen opnemen? Dan bespreken we wat je precies wil leren. Want ik stem mijn sessies af op iemands persoonlijke wensen. 
Mijn telefoonnummer is 06-14625101 en je kunt me ook whatsappen of via Signal een bericht sturen. 
Groeten,
Marielle
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette, gerard, Cleopatra, Charming, Lottie, Alisia, MrJohnny, Laurette, Sara

24 aug 2025 19:26 #7441 door Daisy
Beantwoord door Daisy in topic Collega
Hoe ziet die make over er precies uit Marielle
en wat zijn de kosten....?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Babette

24 aug 2025 12:57 #7438 door NINA
Beantwoord door NINA in topic Collega
Succes Jacqui je bent in goede handen bij Marielle !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, gerard, Daisy, Sara, Marielle van Ziazan Image Professionals

24 aug 2025 12:43 #7436 door Cleopatra
Beantwoord door Cleopatra in topic Collega
Veel succes bij Marielle ;) xxx
De volgende gebruiker (s) zei dank u: gerard, NINA, Daisy, Sara, Marielle van Ziazan Image Professionals

23 aug 2025 20:13 #7432 door Jacqui
Sorry sommige zijn dubbel.  XXX Jacqui
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, gerard, Cleopatra

23 aug 2025 20:12 #7431 door Jacqui
Hallo Marielle, Ik ben een oudere crossdresser onder "welkom" te vinden als Jacqui. In Hoensbroek ben ik twee keer geweest, een keer in 2013 -was leuk; en 1 keer in 2024, toen was er niemand anders. Als ik een paar dagen alleen ben maak ik van de gelegenheid gebruik om wat dames/meisjeskleding te kopen en die dan binnenshuis te dragen. Aan schoenen met hakken kom ik niet toe. Na elke keer moet ik de kleding weg doen, daar er thuis geen begrip voor is. Ik houd soms van conservatief, en soms van uitdagend. Zou je zo'n oude crossdresser kunnen helpen? Bijgaand wat foto's.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, Cleopatra, Daisy, Alisia, Sara

23 aug 2025 20:12 #7430 door Jacqui
Hallo Marielle, Ik ben een oudere crossdresser onder "welkom" te vinden als Jacqui. In Hoensbroek ben ik twee keer geweest, een keer in 2013 -was leuk; en 1 keer in 2024, toen was er niemand anders. Als ik een paar dagen alleen ben maak ik van de gelegenheid gebruik om wat dames/meisjeskleding te kopen en die dan binnenshuis te dragen. Aan schoenen met hakken kom ik niet toe. Na elke keer moet ik de kleding weg doen, daar er thuis geen begrip voor is. Ik houd soms van conservatief, en soms van uitdagend. Zou je zo'n oude crossdresser kunnen helpen? Bijgaand wat foto's.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore, robynne, Cleopatra, Lottie

23 aug 2025 17:16 #7429 door Lottie
Beantwoord door Lottie in topic Collega
In naam van Mariëlle wil ik iedereen danken voor de leuke reacties >>> Kijk ook op de website

Ik ben Marielle van Ziazan Image Professionals en ik help transgender en parttime vrouwen zich prettiger voelen over hun uitstraling.
Samen zoeken we naar een kledingstijl die je vrouwelijkheid subtiel laat zien
en tegelijk op een natuurlijke manier past in het dagelijks leven. Zo voel je
je zelfverzekerd, ontspannen en gewoon... jezelf. Of je nu net begint of al
langer onderweg bent, ik geef je graag tips en inspiratie. Mijn doel is dat jij
met plezier in de spiegel kijkt en trots bent op wie je ziet.

Website: ziazan.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hanelore

* PARKSTAD-LIMBURG * * HEERLEN-HOENSBROEK *

MAAK AFSPRAAK BEL 06 31557081

* * * * * * * * * *