Home Forums
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
Te koop, ik zoek
  • Pagina:

Onderwerp: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf

Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 6 jaren, 3 maanden geleden #1

Hoi !! Ik ben opzoek naar sexy lingerie en toys en pruiken.
Ik ben pas nieuw hier en wil wat foto,s maken van mij in wat sexy setjes.

Ik vind lingerie erg geil, en hou van soft bondage en dit stap voor stap uitbreiden naar meer.

Wie kintakt met me wil, kan bij Lottie mijn email en wat foto's opvragen en kontakt met me maken.

Ik zie ernaar uit om zsm naar jullie clubje te komen en te leren kennen.

Dikke knuffel van mij en zoentjes hihi..

Xxxxx

Cindy 4 u
Bijlagen:

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 3 jaren, 11 maanden geleden #2

mail me maar

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 3 jaren, 11 maanden geleden #3

Gewoon naar de party komen is alles voorhanden ( Gewoon Doen )
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
Laast bewerkt: 3 jaren, 11 maanden geleden door JolindaTV.

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 3 jaren, 11 maanden geleden #4

• Lottie
0Lingerie2.jpg

En binnenkort wordt de collectie aanmerkelijk "ge-up-dated", Let op onze site!

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 3 jaren, 11 maanden geleden #5

Je weet nu waar je terecht kunt Cindy.

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 10 maanden geleden #6

Wat is je mail?
Xx
index11.jpg
Xxx

Cindy

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 7 maanden geleden #7

Heb je al eens in de showroom gekeken Cindy....
FANTASIAsetje2795.jpg
;)Leef je dromen
Laast bewerkt: 1 jaar, 7 maanden geleden door Hanelore.

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 7 maanden geleden #8

Hey hallo Cindy dank voor je mail; hou de agenda goed in de gaten voor onze events. Fijn dat je nu zelf vervoer hebt. Onder contact staan onze gegevens!
Fijne zondag en tot binnenkort

SISSIEGIRL-1.jpg

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 6 maanden geleden #9

Ik zie je gauw in ons Clubhuis

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 5 maanden geleden #10

Zaterdag is het weer Party time Cindy. Kom jij ook?
0LOVIT-2_2018-04-27.jpg
;)Leef je dromen

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 5 maanden geleden #11

ik neem zaterdag wel lingerie mee die ik niet meer pas Cindy of andere geintresseerden oa corsetten

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 5 maanden geleden #12

ook in mijn maat?
tot zaterdag dan xxx
Laast bewerkt: 1 jaar, 5 maanden geleden door Linda.

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 4 maanden geleden #13

Cindy ik kom zaterdag weer heb diverse maten voor je was L maat vallen kleiner

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 3 maanden geleden #14

Hi Lady Tranny, daar kan je anderen een groot plezier mee doen dus meenemen die corsetten. Veel plezier zaterdag
;)Leef je dromen

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 3 maanden geleden #15

Ik hoop je morgen te zien Cindy wordt heel gezellig

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 2 maanden geleden #16

Sweetheart. Girls like us when we just begining. It is totaly aginst our self confidence to just walk into a lingerie shop and buy what makes them happy.Not to mention u become lost in euphoria instead of considering maat is so much difference in gender body formation of m/v, and this is the difference between wasting money or looking like a man in a dress.if you are a perfectionist as i am.then looking stupid is not exceptable.first of all. Check out the many outlet shops, even markets have certain items of interest.Now if you do what normal beginners purchase items from the friendly sex shop in the buurt.u will find them in three colurs black,red,and pink.made of material of intrcate lace patterns u think quality worth the expensive. I think
produce on any 3d printer in 10 min. And sold to you at the expensive unspoken sin tax mark up.This is my way which is no comparison or solution. Im single you may be married w kids.If you are and hiding it from her.my advice is go find another hobby.find a gay guy get the fantasy fucked out your system. Get on with your life. I personal dont date single/married men. She is being denied the passion of two cocks because of your jealousies or shame.bi poler selfishness that minamize unity / increas secrets and lie is doomed to crash and burn that cost you far more then when the truth made her pussy wet.
Last of all married men cannot take the time to create the type of smooth waxed body,body shaeping exercise for sexy curves.knowledge of applying make-up not drag-up. Without this then lingeri which is created to tease,entice a cock completely across the room with a slight inner thigh opening and a whorish red finger nail to follow to my panties.moral of my story. Self image: look in the mirror naakt.Would you fuck you? Are you gay.gay men like men,not fem.get a gym membership. Marrid:enough said. Economics: Simple scale to follow. Rich and don't give a damn= Douglas,Lush,Salando.Rich and smart= H/M,C/A, a small shop in Heerlen center in the same block as Douglas sales some very sweet fashions a accessories and lingire body gear. Last.Style: this is what ties all of this together.I travel most of this free world of europe even the other have that wasnt free. Im a giver in the bed trained by milfs as a teenager to please a woman.A rich stuttgarter lesbi trained me how to walk,talk,sit,be slut fucked better then any woman and live in her house rent free as a woman on demand for her her roommate for my first two years in Germany ( she Is a german). I shop at all these places above. Get over the fear of the fear of buying a bra or bikini in any shop any other woman shop at. You save by shopping around.Most of the time if you know what u want you get more help interest,and helpful suggestions with honesty.But keep your head,the first thing in a clerks mind sounds like this."Yes!! I got a fucking live one here"; straight to the expensive shit. Still more style and colors. I hope this helped.Im carla and am a classy, single,Loving my life style,I celebrate the sexy,natural beauty of women,my creative mind cannot be contained in such a limited,bipolar definition as as gender.sexual preference= Dont stand still too long around me with a fat cock or a pussy thats wet. In terms i perfer Slut.

Re: Lingerie gezocht..en ...iets meer over mezelf 1 jaar, 1 maand geleden #17

Holala Carla, wanneer kom je weer, neem ik de beschuitjes mee
  • Pagina:
Copyright © 2019 fantasia society. Alle rechten voorbehouden.
Naar boven