Home Forums
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij
Te koop, ik zoek
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Dames zijn jullie nagels of teennagels gelakt?

Dames zijn jullie nagels of teennagels gelakt? 11 maanden, 1 week geleden #1

Dames zijn jullie nagels of teennagels al gelakt zo ja welke kleur en hebben jullie altijd je nagels

Re: Dames zijn jullie nagels of teennagels gelakt? 11 maanden, 1 week geleden #2

Hallo Lisa23, mijn teennagels zijn bijna altijd gelakt met meestal rood en mijn vingernagels zijn ook bijna gelakt , variërend van zwart, rood, blauw, groen, bruin, oranje, roze enz. Als het maar een kleurtje geeft

Re: Dames zijn jullie nagels of teennagels gelakt? 11 maanden, 1 week geleden #3

Hey Lisa, leuk weer van je te horen Gauw langskomen dan proberen we samen wel wat kleurtjes uit.....

candy46_2018-11-12.gif

Re: Dames zijn jullie nagels of teennagels gelakt? 11 maanden, 1 week geleden #4

En mocht je een ander kleurtje willen hebben, ik heb er "tig" voor, bijna hetzelfde als Lottie ...

Re: Dames zijn jullie nagels of teennagels gelakt? 11 maanden, 1 week geleden #5

welke kleuren?

Re: Dames zijn jullie nagels of teennagels gelakt? 11 maanden, 1 week geleden #6

Je noemt het maar ...

Re: Dames zijn jullie nagels of teennagels gelakt? 11 maanden geleden #7

Welke nagels?

Re: Dames zijn jullie nagels of teennagels gelakt? 11 maanden geleden #8

Op dit moment zijn de duimen rood en de rest donker paars/zwart.
Komende week alles rood.
En jij ?

Soms zin om hierover te kletsen privé ?

Willeke Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
  • Pagina:
  • 1
Copyright © 2019 fantasia society. Alle rechten voorbehouden.
Naar boven